fbpx

FAQ

Algemene vragen:

Overstappen naar een nieuw systeem mag in onze ogen geen moeilijk en traag proces zijn. Wij maken er graag een sport van om ervoor te zorgen dat jij makkelijk en probleemloos kan overstappen. Ons team staat voor je klaar zodat jij morgen al van start kan gaan.

Benieuwd hoe wij dat ook voor jou kunnen doen? Neem dan gerust contact op, dan vertellen wij het je graag.

  • Efficiënte en automatische planning
  • Administratie overzichtelijk en eenvoudig beheren
  • Klantgegevens overzichtelijk beheren
  • Strakke afspraken maken, nakomen en communiceren met je klanten.
  • Professionele facturen, offertes en aankondigingen met een klik op de knop genereren en versturen via de mail.
  • Betalingen nauwkeurig beheren en jouw klanten snel en gemakkelijk laten betalen. (iDeal)
  • Meer tijd om ramen te wassen (gemiddeld 4 uur per week)
  • Wij staan altijd en graag voor je klaar voor vragen of support.

Het lijkt ons leuk om met jou kennis te maken. Je mag online of telefonisch contact met ons opnemen, maar je mag ook een afspraak met ons maken om een keer persoonlijk een bakje koffie te komen drinken. Wij laten jou graag persoonlijk een demo zien van de GlazenwasserApp. Wij horen het graag!

Nee, het contract is maandelijks opzegbaar dus je zit nergens aan vast. Niet tevreden? Laat het ons gerust weten, wij horen graag waar wij kunnen verbeteren en zo kunnen wij jouw probleem oplossen

Ja, je gegevens staan veilig opgeborgen in een onlinedatabase. Hier wordt dagelijks een back-up van gemaakt zodat jij nooit je gegevens verliest.

Er wordt door een medewerker contact met u opgenomen en u kunt vervolgens beslissen of u verder wilt in de vorm van een maandabonnement. De kosten en eventuele extra modules worden in dit contactmoment besproken

Het systeem biedt jouw klanten de kans om online te betalen middels iDeal of door overboeking. Daarnaast kun je vanuit de GlazenwasserApp ook een Automatisch Incasso batch maken die je kunt importeren bij jouw bank. Ook kun je contante betalingen registeren zodat je een volledig overzicht hebt van alle (openstaande)betalingen.

Je kunt zelf gemakkelijk en op je eigen tijd het systeem inrichten door gebruik te maken van de 30 dagen proefperiode. Daarnaast hebben wij voor elk onderwerp meerdere instructievideo’s gemaakt op deze webpagina: www.glazenwasserapp.nl/help. Ook mag je ons altijd bellen, whatsappen of mailen als je er niet uitkomt, want wij helpen je graag verder. Wij bieden ook videosessies aan waarin wij middels een videogesprek het systeem doorlopen en uitleggen.

Wij kunnen voor jou een koppeling maken tussen een offerte/contactformulier op jouw website en jouw account van de GlazenwasserApp. Hierdoor komen alle klanten die het formulier invullen direct binnen in jouw account en kun je deze offertes direct opmaken en versturen. Alle contactgegevens hoef je niet meer over te nemen, deze staan al in het systeem.

Nee, er zijn geen opstartkosten. Je kunt gratis gebruik maken van de 30 dagen proefperiode. In deze periode helpen wij je graag jouw account in te richten zodat je na die 30 dagen meteen van start kunt.

Systeem vragen:

Als eerst is het belangrijk dat jij een overzicht hebt van al jouw klanten. Daarbij moet je denken aan contactgegevens, taken en de frequentie van deze taken. Middels een Excel bestand kan jij in één keer al jouw klanten gemakkelijk importeren in het systeem. 

Het is handig om van al jouw klanten ook een mailadres te hebben. Heb jij deze nog niet van al jouw klanten, dan is dat geen probleem. Wij kunnen aanvullende klantgegevens met jouw hulp makkelijk verkrijgen en importeren in het systeem.

Wij hebben daar een oplossing voor. Wij kunnen voor jou een webpagina maken op adresaanvullen.nl. Deze webpagina kun je delen met jouw klanten door kaartjes te drukken met een uitlegtekst en de link of als u wel telefoonnummers heeft kunt u een linkje sturen middels SMS of Whatsapp.

De contact gegevens worden vervolgens automatisch aangevuld bij de adressen die wij reeds bij jou geïmporteerd hebben. De eenmalige kosten voor deze module zijn 75 euro excl. Btw.

Heeft u al u klanten in een Excel lijst dan is het vrij simpel, u kan in het systeem een import Excel document downloaden. Hier kan je dus je eigen Excel lijst in kopiëren/plakken. En vervolgens weer importeren in ons systeem. (Gebruik in het Excel format voorbeeld in het systeem, anders werkt het niet) (00:20) Instructievideo klantenbeheer en Import.

U kunt natuurlijk ook handmatig uw klanten invoeren.

De GlazenwasserApp biedt verschillende export format-bestanden waarmee je jouw facturen kunt exporteren en vervolgens kunt importeren bij jouw boekhoudprogramma.

Daarnaast kun je doormiddel van een kopie-mailadres elke factuur doorsturen naar jouw boekhoudprogramma. Hiervoor dien je het speciale mailadres dat gelinkt is aan jouw boekhoudprogramma (bijv. 12345@e-boekhouden.nl) enkel te kopiëren in de instellingen van de GlazenwasserApp.

Een directe koppeling is er nog niet. Wij zijn momenteel verschillende koppelingen met populaire boekhoudprogramma’s aan het ontwikkelen. Laat ons gerust weten welk programma je gebruikt en wij gaan aan de slag!

Beveiliging vragen:

Wij maken elke nacht een backup op twee locaties. Dit loopt via het bedrijf TransIP

Deze data staat op een dataserver in Nederland. Eentje in Amsterdam en in Delft