fbpx

Over ons

OVER ONS

Dit zijn de gezichten achter de GlazenwasserApp

De GlazenwasserApp is ontwikkeld in samenwerking met een glazenwasser die op zoek was naar een eenvoudig, overzichtelijk en digitaal administratie systeem. Klantenbestand, planning, agenda en facturatie moesten in één dak komen. Daarnaast de wens dat het zowel op computer als telefoon te gebruiken is. Na meer dan een jaar ontwikkelen is hier een app uitgekomen waar we trots op zijn. Er werken nu meerdere glazenwassers naar volle tevredenheid met dit systeem.

Over ons - GlazenwasserApp - planning, administratie, CRM software voor glazenwassers

ONZE MISSIE

Door glazenwassers voor glazenwassers

Doordat wij zelf jarenlang ervaring hebben in de schoonmaak en glasbewassing, begrijpen wij de problemen en behoeftes van jou als glazenwasser heel goed. Daarom kunnen we ook makkelijk met jou meedenken. Door middel van dit systeem willen wij glazenwassers helpen met het beheren en verbeteren van hun bedrijf. Zo kunnen wij jou helpen je glazenwasserij op orde te krijgen en naar een hoger en professioneel niveau te tillen.

Zo gaat het in zijn werk

Stappenplan

1

Wij presenteren jouw de GlazenwasserApp middels een videogesprek.

2

Jij laat ons weten hoe jouw administratie op dit moment wordt gedaan. Wij maken een plan hoe we je kunnen helpen om aan de slag te gaan met de App

3

Samen voeren we het plan uit en jij kunt blijven werken.

GlazenwasserApp - Planningssoftware voor Glazenwassers

AANPAK & STAPPENPLAN

Hoe gaat het in zijn werk?

Wanneer je geïnteresseerd bent om gebruik te gaan maken van de GlazenwasserApp dan laten we je graag eerst het hele programma zien zodat je weet hoe het werkt. Ook willen we graag weten hoe jouw administratie er op dit moment uit ziet, hoe je werkt en wat je belangrijk vind. Op basis daarvan maken we een plan waarop jij zo gemakkelijk mogelijk over kunt gaan op de nieuwe manier van werken.

Veelgestelde vragen

FAQ

Als eerst is het belangrijk dat jij een overzicht hebt van al jouw klanten. Daarbij moet je denken aan contactgegevens, taken en de frequentie van deze taken. Middels een Excel bestand kan jij in één keer al jouw klanten gemakkelijk importeren in het systeem. 

Het is handig om van al jouw klanten ook een mailadres te hebben. Heb jij deze nog niet van al jouw klanten, dan is dat geen probleem. Wij kunnen aanvullende klantgegevens met jouw hulp makkelijk verkrijgen en importeren in het systeem.  

Overstappen naar een nieuw systeem mag in onze ogen geen moeilijk en traag proces zijn. Wij maken er graag een sport van om ervoor te zorgen dat jij makkelijk en probleemloos kan overstappen. Ons team staat voor je klaar zodat jij morgen al van start kan gaan.

Benieuwd hoe wij dat ook voor jou kunnen doen? Neem dan gerust contact op, dan vertellen wij het je graag.

  • Efficiënte en automatische planning
  • Administratie overzichtelijk en eenvoudig beheren
  • Klantgegevens overzichtelijk beheren
  • Strakke afspraken maken, nakomen en communiceren met je klanten.
  • Professionele facturen, offertes en aankondigingen met een klik op de knop genereren en versturen via de mail.
  • Betalingen nauwkeurig beheren en jouw klanten snel en gemakkelijk laten betalen. (iDeal)
  • Meer tijd om ramen te wassen (gemiddeld 4 uur per week)
  • Wij staan altijd en graag voor je klaar voor vragen of support.

Het lijkt ons leuk om met jou kennis te maken. Je mag online of telefonisch contact met ons opnemen, maar je mag ook een afspraak met ons maken om een keer persoonlijk een bakje koffie te komen drinken. Wij laten jou graag persoonlijk een demo zien van de GlazenwasserApp. Wij horen het graag!